lördag 19 mars 2011

Födelsedagsfrukost på sängen

Jaha ja, då har man blivit 34! Jag vet inte hur det känns, så långt har jag inte kommit. Jag känner mig nog som jag gjorde i går, förmodligen kommer jag känna ungefär samma sak i morgon. Men i dag är i dag och i dag är det alltså min födelsedag, hipp hipp hurra för mig :)

I morse blev jag väckt med frukost på sängen av fina lillebror och fina svägerskan - jag vet inte när jag senast fick frukost på sängen på min riktiga födelsedag! Har liksom inte firat på rätt dag med familjen sedan jag flyttade till Stockholm för ungefär 14 år sedan, så det var en väldigt trevlig start på denna dag!

Frukost på sängen och paket, kan en födelsedag starta bättre än så?!


I eftermiddag ska jag har några vänner och kolleger på kaffe- och kak-kalas, ska bli mycket trevigt. Tror bestämt det är dags att börja ladda för dessa trevligheter redan nu...

Bäst just nu: Jag blir aldrig för gammal för att fylla år. Det är kul, det bara är så!

6 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Underbart att starta med en frukost på sängen. Solen skiner och jag önskar att du ska få en riktigt härlig dag!Birgitta

    SvaraRadera
  2. MEGAGRATTIS till EMMA!!!!
    Igår var det bara förgrattis. Ha en underbar dag idag! Solen skiner för din skull, bara så du vet.
    Happy, happy, happy happy birthday to you!
    Kramar i tusental!

    SvaraRadera
  3. Birgitta: Tack så mycket! Ja det är perfekt födelsedagsväder :) Kram

    Isa: Megatack! Åh vad bra, jag gillar ju solen, skönt att den verkar gilla mig också :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hipp hipp hurra. Idag är det din födelsedag. Än en gång ett varmt GRATTIS. Hoppas att dagen varit god, att värken inte varit för svår.
    Solen har ju lyst upp dig dag vilket du verkligen är värd.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Stor MAXI-Kram idag på Din dag, idag!
    Solen skiner för Dig...
    Ulla & Stig
    i Vittsjö

    SvaraRadera
  6. Ylva: Tack snälla! Dagen har varit jättebra, har inte haft så ont heller, så jag är mycket nöjd :) Kram!

    Ulla & Stig: Stort MAXI-tack! Och solen har gjort ett bra jobb :) Kram!

    SvaraRadera