tisdag 18 september 2012

Dagens gladsak, 18 september

Ibland behövs det så lite för att man ska bli på gott humör. För några veckor sedan hade jag tänkt skaffa en högst vanlig krok för att hänga upp mitt charmiga förkläde. Lyckligtvis hann jag inte skaffa den där tråkiga kroken, för alldeles oväntat dök en charmig och rolig hängfunktion upp, som varje dag får mig att dra på smilbanden:

En fågel på sin gren - kan det bli trevligare än så?! Jag tröttnar aldrig på den här hänganordningen så den förtjänar ju en plats i bloggen denna månad. Dagens gladsak :)

4 kommentarer:

  1. Hihi javisst var den mycket charmigare än en vanlig krokelikrok, kvittrar den oxå?!
    Tjoho! :)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej tyvärr - kvittret får jag stå för :)
      Tjo!

      Radera
  2. Så många finsnygga saker du har!!! Vill du komma och styla till det här hemma?!! Var hittar du allt fint? Tack för inspiration, även om det inte blir så mycket mer;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Haha, ja jag kommer! Lite överallt skulle jag säga, och väldigt sällan på dyra ställen, Det är en salig blandning hemma hos mig - Ikea, second hand, Blocket, outlet och några lite finare ställen. Det ska vara lite blandat tycker jag :)

      Radera