söndag 4 december 2011

Lucka 4

Den här tiden på året sover jag i juliga och av tomten godkända lakan. Det känns bra, då vet man att man varit snäll under året och får klappar på julafton. Ja, jag vet att det är saligare att ge än att få och jag gillar verkligen att ge bort gåvor, tro absolut inget annat! I veckan som kommer ska jag ge mig ut på stadens gator och torg och börja min julklappsinhandling, och det är något jag verkligen ser fram emot! Men för den sakens skull är det ju liksom inte otrevligt att få något själv också...

2 kommentarer:

  1. Godmorgon 2:a advent och Godmorgon Emma!
    Den sängen ser verkligen inbjudande ut, vilka härliga jullakan.
    Du kan då fixa till det!
    Bra 4:e dec till dig/ Kram!

    SvaraRadera
  2. Isa: Den är fantastisk, sover gott där kan jag meddela :)
    Detsamma, även om det bara är en timme kvar... Kram!

    SvaraRadera