fredag 25 maj 2012

Några rader bara...

Jag önskar att jag hade mycket mer energi just nu, men det blir tyvärr bara en kortis denna gång. För en gångs skull beror det inte på att vi suttit i bilen i flera timmar och tagit oss från ett hotell i en stad till ett helt annat hotell i en helt annan stad, utan på att det varit en intensiv dag på andra sätt och jag är nu trött. Så enkelt kan det också vara! Men i morgon ska jag bland annat berätta om Dollywood och om hur magiskt vackert det är uppe i himlen! Eller okej, det sistnämnda var att ta i, vi har inte varit i himlen, men vi tog oss däremot riktigt högt över havet i eftermiddags och mötte en fantastisk syn! Vart? Det får ni veta i morgon :) Nu ska jag krypa ner i sängen, även om det tar emot lite. När jag vaknar i morgon är det nämligen sista hela dagen i USA... :(

Nåväl, hörs i morgon!

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot dagens inlägg, har njutit av allt du berättat.
    Solkramar!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev tyvärr ingen rapport när jag tänkte - men nu finns det i alla fall en!
      Nattkram!

      Radera