söndag 18 september 2011

Snart ute ur garderoben

Nej då, jag har inte glömt bort er! Förlåt att jag inte hört av mig på några dagar men det där med rensning av garderober har tagit väldigt mycket av min tid den här helgen. All tid faktiskt. Mot slutet av dagen har jag haft ont i kroppen, kraschat i soffan och varit rejält trött efter allt rensande, omorganiserande och funderande. Det har inte riktigt varit läge att slå på datorn och blogga, men det ska bli bättring där. Jag är förvisso inte klar riktigt än men jag har bara lite kvar och ser helt klart ljuset i tunneln. Snart så. Och lådorna jag köpte på Ikea var alldeles utmärkta och fyllde sina funktioner, det funkade alltså att gå på magkänslan där. Det är massor med kläder kvar i de rensade garderoberna och skåpen, och det lär bara vara jag som kan se igenom högarna och veta exakt var jag ska leta - men jag är ju å andra sidan den enda som behöver ha koll eftersom det bara är jag som använder mina kläder - och jag känner mig ganska nöjd! Får se vad nästa projekt blir som jag ska engagera mig i. Om ni har något tips kan ni ju höra av er.

Hörs i morgon!

Bäst just nu: Att det gick att ta sig ut genom det kompakta mörker som garderoberna såg ut att vara. Jag var ärligt talat inte säker på det innan jag började, men skam den som ger sig...

5 kommentarer:

  1. Emma, bra jobbat. Helt förståeligt om kroppen kraschar efter en hel helgs
    garderobsslit och innejobb.
    Mitt tips på nya projekt, promenera ut i friska luften och fota lite sensommar ( eller är det höst?) bilder. Bara att bylsa på sig nu när du hittar i garderoben igen.

    See you, hugs!

    SvaraRadera
  2. Inger: Tack tack! Ja det skulle den nog gjort även om jag vore fullt frisk tror jag.
    Det är höst! Men det är ett bra tips :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Just det, skam den som ger sig. Att ge sig gäller inte energiknippet Emma. Grattis till ett fantastiskt utfört arbete. Önskar jag kunde säga detsamma om mina garderober. Men när du nu krypit ut, kryper jag in:-) Helgen här har varit slö. LJ i sängen, jag på Conventet + promenader utom igår då det regnade småspik. Fortsätter i blötan idag med vattengympa.
    Ta det lite lugnt och må gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Hurra för att du nu fixat ett sånt masdodontjobb, misströstar att jag skulle gå iland mrd det. Det är otroligt glädjande att du nu är så pass piggelin!
    En fortsatt bra dag till dig och..
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ylva: Precis! Haha, ja men det låter som ett bra byte, hoppas det går bra för dig :) Låter som en bra helg!
    Ska göra det, kram!

    Isa: Tackar! Jodå, det tror jag du skulle, man får bara bestämma sig - det är det som gäller, annars går det inte!
    Detsamma och kram!

    SvaraRadera