fredag 2 mars 2012

Jag - en ko

I dag ska jag äntligen göra något roligt! Inte för att veckan med sjukdom har varit direkt dödstråkig, men ganska tråkig. Vill ju dock inte klaga så mycket om det inte verkligen behövs... i alla fall, i dag känner jag mig som en ko som släpps ut på grönbete eftersom jag inte ska ut bara för att ta mig till apoteket eller ta blodprov på sjukhuset. Jag ska, som sagt, ut och göra något roligt. Fredagsmys, liksom. Jag ska hem till Jessica, Erik och Vilmer och det ska bli väldigt trevligt! Umgänge med nära och kära är något av det trevligaste man kan ägna sig åt, och det får väl bli dagens visdomsord eller något i den stilen. Alltså; gå ut i solen med er och umgås med någon eller några i dag och du får en alldeles fantastisk fredag! Det behöver inte vara svårare än så! Hörs i morgon :)

6 kommentarer:

  1. Haha, en ko på grönbete... Kul att du kan ge dig ut igen tycker iaf jag.
    Verkligen VÅR feeling idag, gick förbi en gräsmatta som var full med lila krokusar, hur härligt är inte det, WOW!
    Önskar dig den bästa av fredagar, tjoho och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så var det :) Ja det är härligt, man tröttnar ju lätt på att bara tvingas vara hemma för att man har feber... Åh vad fint, det är vår det!!
      Kram!

      Radera
  2. Här sitter vi i solen och fikar bulle & kaka. Härligt! Glad vår Emma!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så mysigt, helt rätt! Detsamma :)
      Kram!

      Radera
  3. Hoppas att du hade det bra när du var ute på grönbete igår.
    Trevlig fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade jag, kossan trivdes där ute :D
      Detsamma!

      Radera