söndag 26 februari 2012

Träningsvärken och gröthjärnan

Ursäkta att det är väldigt bildlösa blogginlägg nu för tiden. Hjärnan är lite gröttjock så här med feber, hosta och snuva, och då är det svårt att tänka i bilder. Dessutom orkar jag inte. Jag sover ganska mycket, det är skönaste tiden på dygnet. Tror mina närmsta grannar håller med om det, de måste vara galna på mitt hysteriska hostande vid det här laget! I går upptäckte jag att jag hade fått ordentlig träningsvärk i magen på grund av det där, det är ganska störigt eftersom jag verkligen måste hosta men att det då gör ganska ont. Utöver att sova dricker jag mycket vatten av både den kalla och varma sorten, vilar, sitter under en filt och fryser alternativt kastar av mig en filt och är kokhet, försöker tränga undan den tjocka gröten i hjärnan och förstå sammanhanget i en bok samt kollar på tv. Det är ingen jätteaction som ni märker. I morgon ska jag ringa runt till mina läkare och se vad de säger att jag ska göra, jag har tröttnat på detta tillstånd... Hörs! 

4 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt! Bra att du ringer dina kontakter i vården. Hoppas du får bra hjälp så du snart är pigg igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ska nog hjälpa till att styra upp det här :)

      Radera
  2. Jag vill bara säga KRYA PÅ DIG!!!! Jag tycker, som jag sagt tidigare, att du redan fått din del av svårigheter så min önskan är att du snabbt ska få bli frisk och få ett immunitetsskydd omkring dig, så det så. Hoppas att du får snabb och rätt hjälp av dr i morgon.
    Extra stor kram till dig ikväll tjejen!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. Jo det kan man ju tycka men eftersom livet aldrig funkar så gör du nog bäst i att sluta tycka så, det är en ganska stor risk att du kommer bli besviken flera gånger annars...
      Kram!

      Radera