lördag 8 december 2012

Ord bara ord

"Men nu har väl den här bloggen spårat ur helt...?!" har ni kanske tänkt en och annan gång. Ni har i så fall en poäng. Jag hade lust att göra en väldigt fin bloggmånad men tappade den lusten när jag nu inte kan lägga in bilder gratis längre. Skriva blev liksom inte heller kul! Men nu tänker jag göra det i alla fall, de resterande dagarna denna månad. Små korta inlägg, mer eller mindre varje dag. Bildlösa men förhoppningsvis smått trevliga ändå. Jag är inne på att sluta blogga sedan, men skulle jag ändra mig lovar jag att skicka en länk till det nya stället jag i så fall gör det på. Men som sagt, som det känns nu sjungs det på sista refrängen. 

När ni nu inte får några bilder får jag väl försöka festa till det på något annat sätt. Kanske skriva i en annan färg. Eller i en annan storlek. Eller bara skriva tillräckligt intressant som sagt, så att ni ska stanna kvar ändå. Vi får se hur det går :)

Helgerna kommer väldigt lägligt nu. Jag har förvisso oftast fullt upp vare sig det är vardag eller helg, men det är ändå skönt med lediga dagar. I eftermiddag och kväll har jag bland annat ägna mig åt att göra årets julkort. Det brukar vara ett projekt som tar ett par dagar, jag kan pilla i evigheters evighet amen när det kommer till pyssel! Men den här gången kom jag på ett enkelt men snyggt (om jag får säga det själv) julkort som blev klart för någon timme sedan, det känns lite magiskt. Jag undrar om jag kan vara lika effektiv med julklappsinköpen? Det går fort nu har jag märkt.

Nej, hur mycket helg det än är ska jag nu ändå gå och lägga mig. Hörs!

4 kommentarer:

  1. Uppe med tuppen idag och hittade ett inlägg från dig, trevligt. Fin bakgrund, vintrig och glittrande, dagen till ära. Visst är det bra med små korta skrivna tankar oxå, men hoppas det ordnar sig med bilder framöver.
    Jag kommer iaf fortsätta att läsa (och kommentera) om du bestämmer dig för att fortsätta skriva.
    Finaste av söndagar till dig!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju vinter, så det verkade klokt att byta. Tror inte det gör det, det verkar ganska kört!
      Detsamma!

      Radera
  2. Ord är inte bara, fortsätt att skriva! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är sant, livet vore ju tråkigt utan ord :)

      Radera