lördag 29 december 2012

Inomhus resten av året

Nu tänker inte jag gå ut mer i år. Av den anledningen får det alltså vara vilket väder det vill de kommande dagarna - jag ska stanna inne. Väldigt trött på detta varannan dags-väder, det är minusgrader ena dagen, plusgrader den andra. Halt och slaskigt om vartannat. För min del skulle våren kunna få komma nu!

I dag var det dock värt att gå ut. Jag har varit hemma hos Jessica, Erik, Vilmer och Gilbert. Vi har ätit väldigt gott, Vilmer och jag har lekt massor med lego och bilar, och med Gilbert har jag gosat som man gör med små bebisar på några månader! Inte alls fel :)

Kom hem nyss och tycker det är väldigt skönt att tända massor med ljus och vara inomhus under tiden det snöblandade regnet smattrar mot fönsterblecket där ute. Resten av kvällen blir lugn och skön - hoppas ni får en fin kväll där ute också!

2 kommentarer:

  1. Hejsvejs, ja visst är det shit med halkan men det verkar som den kommer försvinna med detta mildväder. Känner oxå för att bara vara inne men se det går inte, lite motion behövs när det blir spring i benen.
    Fin söndag till dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man vill ju inte vara inne hela tiden, det är ju skönt att vara ute också! I alla fall om man slipper halka...
      Fin dag till dig!

      Radera