fredag 1 juni 2012

Liiite sommarkänsla i alla fall...

Man skulle ju kunna tycka att juni borde vara en sommarmånad, men det är inte riktigt den känslan de första timmarna denna månad har bjussat på. Det var sex grader varmt när jag vaknade i morse vid sextiden. Alltså inte speciellt varmt och somrigt... Regnade gjorde (och gör) det också. Då är man glad att i alla fall ICA tar sitt ansvar:

Jo men visst, ICA bjuder på en mariekex-förpackning med sommarkänsla - smaken är densamma som alltid förstås och hela härligheten har förgyllt mina fikastunder på jobbet denna vecka. Det känns nog som liiiite sommar i alla fall! 


Med detta vill jag önska er en trevlig fredag, vilket väder ni än har! Jag ska snart i väg till sjukhus och jobb och efter det ta helg. I eftermiddag och kväll ska jag på festival (inomhus som tur är). Livemusik kan få vem som helst på gott humör, och då spelar väder mindre roll :)

2 kommentarer:

  1. Jamen tur att det åtminstonde finns sommarkex att titta på för här är det då inte nå´n sommar, blä för kyla!
    Iaf, varm kram!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller fullständigt med - blä blä BLÄ för kyla!
      Varm kram tillbaka!

      Radera